1 |
The Farmer Shop as a business model for Sustainability |
รศ.จุฑาทิพย์ ภัทราวาท |
25/07/55 |
|
|
2 |
Value Networks: A Strong Strategic Intent for the Development of Co-operatives
in Thailand |
รศ.จุฑาทิพย์ ภัทราวาท |
25/07/55 |
|
|
3 |
The Movement of Co‐operatives and Fairtrade Development; the 4th stage. |
รศ.จุฑาทิพย์ ภัทราวาท |
29/08/54 |
|
|
4 |
The Development of Farmer Shop Model Project |
รศ.จุฑาทิพย์ ภัทราวาท |
29/08/54 |
|
|
5 |
Farmer Shop Project |
รศ.จุฑาทิพย์ ภัทราวาท |
31/01/54 |
|
|
6 |
Value Chain Management in Agricultural Co-operatives, Thailand : Innovation for
competitiveness and fair-trade approaches |
รศ.จุฑาทิพย์ ภัทราวาท |
30/12/54 |
|
|
7 |
Branding as the Marketing Strategy for Organic Product
|
|
30/12/54 |
|
|
8 |
ยุทธศาสตร์การสร้างคุณค่าเพื่อพัฒนาการสหกรณ์ไทย
|
|
30/12/54 |
|
|
9 |
The Development of Co-operative Movement in the 36 Provinces, Thailand
|
|
30/12/54 |
|
|
|